Premiera Axence nVision 8: nowe funkcje HelpDesk już dostępne! nVision 8

Polecane produkty

Axence nVision

Monitorowanie sieci i zarządzanie zasobami IT
Monitorowanie i wizualizacja sieci
Audyt sprzętu i oprogramowania
Monitorowanie użytkowników
Ochrona danych przed wyciekiem
Zobacz więcej »

HWGroup

Monitorowanie warunków środowiska w pomieszczeniach IT
Czujniki temperatury
Czujniki wilgotności
Czujniki zalania
Czujniki dymu
Zobacz więcej»

Netasq

Kompleksowe zabezpieczenie sieci firmowej
Firewall
Antywirus i Antyspam
IPS (Intrusion Prevention System)
VPN (Virtual Private Network
Audyt podatności
Zobacz więcej»

Securedoc

Pełne bezpieczeństwo danych
Szyfrowanie danych i dysków

Szyfrowanie pamięci USB
Szyfrowanie nośników CD/DVD
Centralne zarządzanie w firmie
Zobacz więcej»

nv8-softwareboxWersja 8.0 wprowadza bazę wiedzy, kategoryzację zgłoszeń i integrację z e-mail w module HelpDesk, odświeżony interfejs, inwentaryzację urządzeń z Androidem oraz wiele innych nowości i usprawnień.

Jeszcze lepsza pomoc Pomagającym

Dla wielu Administratorów sieci coraz większego znaczenia nabierają narzędzia wspierające udzielanie przez nich pomocy technicznej pozostałym pracownikom organizacji. Zarówno w firmach, jak i instytucjach publicznych dynamicznie wzrasta nasycenie nowymi technologiami w zakresie i sprzętu, i oprogramowania – a to często oznacza automatyczny wzrost liczby pytań i problemów zgłaszanych przez użytkowników. Bardzo skutecznie pochłania to czas i często wystawia na próbę cierpliwość pracowników Działów IT.

W wersji 8 Axence nVision wprowadzono szereg nowości i optymalizacji, które „pomogą pomagać” sprawniej i szybciej:

  •  baza wiedzy: możliwość tworzenia artykułów, a w przypadku powtarzających się zgłoszeń – zamiast powielania po raz kolejny tej samej odpowiedzi – przesyłania użytkownikowi łącza do gotowego opracowania (a ponieważ użytkownicy mają stały dostęp do bazy wiedzy, przed kontaktem z Pomocą Techniczną, mogą samodzielnie poszukać tam rozwiązania czy dodatkowych informacji)
  • przypisywanie pracowników helpdesku do kategorii zgłoszeń: dzięki przyporządkowaniu konkretnych osób do wybranych kategorii, zgłoszenia trafiają od razu do odpowiednich pracowników suportu, a jeśli są nieobecni – do danej ich grupy, a dokładniej: osoby, która ma najmniej otwartych tematów
  • integracja z e-mail: nie tylko tworzenie zgłoszeń w systemie z wiadomości e-mail, ale również wątkowanie (tj. przypisywanie e-maili do odpowiednich zgłoszeń), odpowiedzi i powiadomienia
  • usprawnienia mechanizmu wyszukiwania i sortowania zgłoszeń: możliwość wyszukiwania (filtrowania) również po kategorii, zgłaszającym/odpowiedzialnym czy według priorytetów
  • inne: komunikaty z konsoli nVision, możliwość utworzenia zadania dystrybucji na bazie zadania już utworzonego, możliwość utworzenia komunikatu na bazie komunikatu już utworzonego, możliwość utworzenia komunikatu dla wybranej mapy sieci lub oddziału.

android-agentInwentaryzacja urządzeń z OS Android i inne nowości

Wersja 8 to szereg nowości i usprawnień również w innych modułach nVision:

  • Inventory: informacje o sprzęcie i oprogramowaniu z urządzeń z OS Android (możliwość uwzględnienia w inwentaryzacji zasobów IT również wielu urządzeń mobilnych!), możliwość zdefiniowania prefiksu/sufiksu numeru inwentarzowego w konfiguracji środka trwałego
  • Users: monitorowanie wiadomości e-mail SSL/TLS POP3/SMTP oraz w 64-bitowych klientach poczty, informacja w przeglądarce o zablokowaniu strony WWW przez Agenta, poprawki w blokowaniu stron HTTPS
  • Network: filtr mapy inteligentnej „Producent karty sieciowej”, uzupełnianie we właściwościach urządzenia pól „Info1″ i „Info2″ zawartością pól „Opis komputera” i „Grupa robocza” z Panel sterowania / System, status urządzenia: „Archiwalny”, ułatwienia w wyszukiwaniu i usuwaniu urządzeń z okna Narzędzia / Pokaż duplikaty

Odświeżony interfejs

Przy okazji premiery nowej wersji odświeżony został interfejs konsoli nVision oraz interfejsu web’owego. Dodano również nowe ikony i typy urządzeń – takich, jak np. firewall, czujnik, terminal mobilny, Android, iOS, bramka VoIP, bankomat, terminal płatniczy, kasa fiskalna, pamięć masowa itp.

Wszystkie nowości i zmiany funkcjonalne wprowadzone w Axence nVision 8.

Nowe funkcje:

  • HelpDesk: przypisywanie pracowników helpdesk do kategorii zgłoszeń
  • HelpDesk: procesowanie zgłoszeń z wiadomości e-mail
  • HelpDesk: baza wiedzy
  • Inventory: Agent na Android

Usprawnienia:

  • Odświeżony interfejs konsoli
  • Nowe typy i ikony urządzeń
  • Odświeżony interfejs WebAccess/HelpDesk
  • HelpDesk: usprawnienia w wyszukiwaniu
  • HelpDesk: komunikaty z konsoli nVision
  • HelpDesk: możliwość utworzenia zadania dystrybucji na bazie zadania już utworzonego
  • HelpDesk: możliwość utworzenia komunikatu na bazie komunikatu już wysłanego
  • HelpDesk: możliwość utworzenia komunikatu dla Agentów z wybranej mapy sieci lub oddziału
  • Users: monitorowanie wiadomości e-mail SSL/TLS POP3/SMTP oraz w 64-bitowych klientach poczty
  • Users: monitorowanie stron WWW w 64-bitowych przeglądarkach
  • Users: informacja w przeglądarce o zablokowaniu strony WWW przez Agenta
  • Inventory: możliwość zdefiniowania prefiksu/sufiksu numeru inwentarzowego w konfiguracji środka trwałego
  • Automatyczne wypełnianie we właściwościach urządzenia pól „Info1″ i „Info2″ zawartością pól „Opis komputera” i „Grupa robocza” z Panel sterowania \ System
  • Ułatwienia w wyszukiwaniu i usuwaniu urządzeń z okna „Narzędzia \ Pokaż duplikaty””
  • Filtr mapy inteligentnej „Producent karty sieciowej”
  • Status urządzenia: „Archiwalny”

Poprawki:

  • HelpDesk: poprawiono sortowanie zgłoszeń (np. wg priorytetów) przy stronicowaniu
  • Users: poprawiono blokowanie stron WWW korzystających z protokołu HTTPS
  • Poprawiono reskaner i resolver na wypadek duplikatów adresów IP

POBIERZ NOWĄ WERSJĘ

(Uwaga: Wersja 8.0 ma nowy okres testowania – zapraszamy więc do testów również te osoby, które sprawdzały już wcześniejsze wersje programu.)

Kategorie: Aktualności