Monitorowanie sieci i zarządzanie zasobami IT
Monitorowanie i wizualizacja sieci
Audyt sprzętu i oprogramowania
Monitorowanie użytkowników
Ochrona danych przed wyciekiem
Zobacz więcej »
Axence ConnectPro® jest prostym, dobrze zaprojektowanym i intuicyjnym narzędziem do zdalnej pomocy.
Dzięki niemu komunikujesz się z osobami w Twojej organizacji, masz dostęp do informacji o sprzęcie i oprogramowaniu i możesz szybko udzielać zdalnego wsparcia technicznego.
Korzystanie z ConnectPro, jest tak łatwe, jak liczenie do trzech:
Łatwa i szybka komunikacja – dzięki czatowi z całym działem IT jesteś w stanie zapewnić osobom w Twojej organizacji pomoc szybciej i sprawniej, niż przy użyciu innych narzędzi.
Zdalna pomoc techniczna – łączysz się bez limitu połączeń i możesz pomagać skuteczniej nawet dużej liczbie osób.
Istotne dane o oprogramowaniu – widzisz jaki jest stan oprogramowania i sprzętu. Wiesz w szczegółach, co dzieje się z komputerem osoby, którą wspierasz. To sprawia, że możesz szybciej rozwiązać jej problem.
Axence ConnectPro to:
- Nielimitowana liczba połączeń
- Menedżer plików
- Czat z całym działem IT
- Akcje masowe
- Zdalne wykonywanie poleceń
- Edytor rejestru
- Lista procesów
- Jasne zasady i roczna subskrypcja
- Dostęp do informacji o sprzęcie i oprogramowaniu (oprogramowanie jest u Ciebie na serwerze, co zwiększa bezpieczeństwo)
Poznaj nowe rozwiązanie Axence ConnectPro.
Przekonasz się, jak przyjazne, łatwe i skuteczne jest ConnectPro. To rozwiązanie, na którym po prostu można polegać. A to w zdalnej pomocy jest najważniejsze. Zapisz się na webinar i przekonaj się na własne oczy.
Najbliższy termin: 30.10.2024, godz. 11:00
Kategorie: Aktualności