Konferencja Office Management – 09.04.2014 Warszawa

Już 9 kwietnia w Warszawie odbędzie się konferencja Office Management. Spotkanie skierowane jest do właścicieli, członków zarządu, dyrektorów firm, office managerów i specjalistów odpowiedzialnych za sprawne funkcjonowanie firmy i realizację różnorodnych zadań i projektów. Celem spotkania jest przekazanie praktycznych metod realizacji projektów, zarządzania przestrzenią biurową, obiegu dokumentów oraz organizacji czasu pracy.

Prelegenci poruszą tematy takie jak obieg, przechowywanie, bezpieczeństwo dokumentów i e-dokumentów, inwentaryzacja środków trwałych w przedsiębiorstwie, optymalizacja kosztów druku, korespondencji, floty, based working, zarządzanie czasem pracy, bezpieczeństwo sieci IT oraz monitorowanie aktywności pracowników.

Udział w konferencji jest bezpłatny. Kolejna edycja odbędzie się 19 listopada 2014r.

Więcej informacji: Modern Office Manager.

Kategorie: Aktualności